تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

SPlayer نرم افزاری آسان و زیبا برای پخش فایل های چند رسانه ای می باشد که از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند برخی از این فرمت مانند DVDRip, HDTV, RMVB, QuickTime, MPEG-2, MPEG-4, AC3/DTS, VP3/6/7, Indeo, XVD, OGG/OGM, APE, FLAC, TTA, AAC, MPC, 3GP/AMR و انواع زیر نویس ها هستند . این نرم افزار از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و بسیار جذاب و دلنشین می باشد در این نرم افزار بیش از ۱۵۰ ویژگی کوچک منحصر به فرد وجود دارد که این نرم افزار را ارنمونه های مشابه خود متمایز کرده است .

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار میکس موسیقی

نرم افزار حرفه ای ویرایش فایل های صوتی MakeMusic Finale 2011

MakeMusic Finale نام نرم افزاری از کمپانی معروف MakeMusic می باشد که نسخه سال 2011 آن به تازگی انتشار یافته است و در زمینه ساخت و ویرایش آهنگ از شهرت و محبوبیت زیادی میان کاربران این دسته از برنامه های قرار دارد. این نرم افزار از امکانات زیادی در زمینه صداگذاری ، میکس ، ویرایش و ترکیب آهنگ ها و ... برخوردار می باشد. به کمک این نرم افزار امکان ایجاد تغییرات صدایی و افکت گذاری بر روی صداهای خواننده نیز موجود است. افکت هایی مانند لیزری کردن صدا ، زیر و بم کردن صدا و ... .


از ویژگی های مهم و اصلی این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- توانایی اعمال تغییرات بر روی فایل های تصویری
- توانایی ضبط صدا بر روی آهنگ به صورت مستقیم از طریق میکروفون
- دارای نمونه های مختلف پخش برای افکت ها و همچنین شنیدن تغییرات انجام شده بر روی آهنگ قبل از ذخیره سازی
- عملیات پردازش بر روی فایل های صوتی همانند قطع صدا ، معکوس کردن آهنگ ، حذف قسمت های مورد نظر و ...
- قابلیت ویرایش کلیه فایل های صوتی
- افزودن افکت های خود کار توسط برنامه به آهنگ در صورت نیاز
- افکت گذاری بر روی صدا به کمک پلاگین های مختلف. مانند صدای لیزری ، رادیویی ، اضافه کردن صدای همسرایان مجازی و ... .
- و صدها ویژگی دیگر

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/Aleo%20Flash%20Slideshow%20Gallery%20Maker%20v1.6/Aleo%20Flash%20Slideshow%20Gallery%20Maker%20v1.6.jpg

 

Aleo Flash Slideshow Gallery Makerیک نرم افزار کامل برای ساخت انواع اسلایدشو ها از تصاویر و کلیپ های تصویری است که به کاربران این مژده را می دهد تا به شکلی کاملا جذاب تر خاطرات خود را که در قالب تصاویر و ویدئو کلیپ ها ضبط شده اند نگهداری کند. وقتی تصاویر به صورت اسلایدشو نگهداری شوند مطمئنا در زمان بازخوانی لذتی دو چندان را از تماشا به همراه می آورند. این نرم افزار کمک خواهد کرد تا با کمی حوصله و چند کلیک ساده و با کنار هم قرار دادن تصاویر ، ویدئوها و کلیپ های صوتی زیباترین اسلایدشو حاصل شود. افکت های جذابی که در این ابزار گنجانده شده اند به جذاب تر شدن نتیجه کار کمک زیادی می کنند ؛ طراحی بنرهای تبلیغاتی با کنار هم قرار دادن تعدادی عکس بدون این که لازم باشد حتی یک خط اسکریپت نویسی شود از خصوصیات مهم Aleo Flash Slideshow Gallery Maker محسوب می شود. این ابزار همچنین واسط کاربری بسیار ساده ای هم دارد که برای کاربران مبتدی که قصد ساخت اسلایدشو را برای اولین بار دارند می تواند بسیار مفید باشد. اما یکی از قابلیت های مهم و کلیدی که در این نرم افزار گنجانده شده است امکان تبدیل فایل های SWF به فرمت تصاویر متحرک یعنی GIF است که امروزه در استفاده برای وب سایت ها نقش کلیدی را ایفا می کند. امروزه بیشتر مدیران سایت ها به جای قراردادن انیمیشن های SWF ترجیح می دهند از GIF استفاده کنند چرا که نه نیازی به Flash Player دارد و هم این که از حجم کمتری برخوردار است و به همین دلیل سریعتر به نمایش در می آید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aleo Flash Slideshow Gallery Maker v1.6 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- واسط کاربری ساده
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف
- وجود ده ها افکت زیبا و جذاب
- امکان تبدیل فرمت SWF به فرمت GIF
- ساخت زیباترین اسلایدشو ها با امکان ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- امکان ساخت تصاویر متحرک با قابلیت قراردادن شماره برای عکس ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/1/Browsers%20and%20Plugins%20Collection%20August%202010%20_www.lxl.ir.jpg

حتمآ می دانید که یکی از راه های افزایش سرعت در باز کردن صفحات اینترنتی استفاده از یک مرورگر قوی است. امروزه مرورگر های متعددی از سوی شرکت های معروف و بزرگ برنامه نویسی وارد بازار شده اند مرورگرهایی مانند اینترنت اکسپلورر از شرکت مایکروسافت ، فایرفکس از شرکت موزیلا ، اپرا از شرکت اپرا ، کروم از شرکت گوگل و بسیاری از مرورگرهای دیگر که شاید هر کدام از شما یکی از آنها را به عنوان مرورگر اصلی خود برای گشت و گذار در اینترنت انتخاب کرده باشید. امروز در سایت  ال ایکس ال مجموعه ای از بهترین جدید ترین مرورگرهای سال ۲۰۱۰ را برایتان آماده کرده ایم که تاریخ آپدیت و انتشار آنها در ماه آگوست می باشد. همچنین پلاگین های هر کدام از مروگرها در این مجموعه قرار گرفته که با نصب آنها بر روی مرورگر مورد نظر خود قطعآ امکانات بیشتری به آن اضافه می گردد. تعداد مرورگرهای این مجموعه شامل ۱۹ عدد بوده که تمام آنها قابل نصب بر روی ویندوزهای مختلف می باشند.
جهت دانلود و مشاهده سایر مشخصات این پک به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

مرورگرهای این پک شامل:
i- Adobe AIR 2.0.2.12610
- Avant Browser 2010 Build 107
- Mozilla Firefox 3.6.8
- Mozilla Firefox 3.5.11
- Adobe Flash Player 10.1.53.64 (IE)
- Adobe Flash Player 10.1.53.64 (Non-IE)
- Flock 2.6.1
- Google Chrome 5.0.375.125
- Internet Explorer 8.0 (Vista)
دانلود- Internet Explorer 8.0 (XP)
- Internet Explorer 9 Platform 1.9.7916.6000 Preview 4 ( Vista – Seven )
- IE7pro 2.5.1 ( add-on for Internet Explorer )
- Opera 10.60 ( Build 3445 )
- Apple Safari 5.0.1 (33.17.8)
- Netscape Navigator 9.0.0.6
- TheWorld Browser 3.2.0.5
- Orca Browser 1.2 Build 6
- Maxthon 2.5.14.277

Comodo Dragon 4.1.1.12



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Socusoft%20DVD%20Converter%20Professional%20v3.9.7/Socusoft%20DVD%20Converter%20Professional%20v3.9.7.jpg

 

اگر به دنبال یک نرم افزار عالی و در عین حال ساده جهت تبدیل انواع فایلهای DVD خودتان می گردید بهترین انتخاب شما می تواند نرم افزار مفید Socusoft DVD Converter Professional باشد. Socusoft یک شرکت موفق در زمینه تولید نرم افزارهای تبدیل است که این نرم افزار یکی از موفقترین محصولات آن است. با استفاده از این برنامه به عنوان یک مبدل شما می توانید تقریبا همه فرمتهای دی وی دی از جمله MPEG, DVD, WMV, RM, RMVB, MOV, VOB, DivX, XviD, AVI را به فرمتهای قابل پخش در دستگاههای MP4 player, iPod, smart phone و غیره تبدیل کنید.شما حتی می توانید فایلهای ویدئویی از دی وی دی را از طریق این نرم افزار ضبط کنید. همچنین دارای فرمتهای سفارشی برای iPod, iPhone, PSP, mobile phone, Apple TV و Microsoft Zune می باشد.همچنین شما قادر خواهید بود تا فایلتان را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید. ما این نرم افزار بسیار مفید را به شما هدیه می کنیم.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Socusoft DVD Converter Professional v3.9.7 :

- تبدیل فیلم های دی وی دی به فرمت های ویدیویی معروف از قبیل مطمئن ، ۳GP ، WMV و MP4

- تبدیل تقریبا تمام فرمتهای ویدئویی

- تبدیل فیلم ها با سرعت بالا با کیفیت خروجی عالی

- استخراج صدا با فرمت MP3 از فایلهای ویدئویی

- امکان انتخاب دسته ای و تبدیل دسته ای فایلها

- سفارشی کردن خروجی ویدئو و اندازه قالب فیلم

- تقسیم فایل به قطعات کوچکتر

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان